Kreativna industrija Srbije na sajmu u Kini
Datum: 2014-09-12
Domaća kreativnost predstavljena je izborom 35 lidera kreativne industrije u vidu publikacije i kataloga koji je priredila Grupa za kreativnu ekonomiju i fragmentima izložbe „Osvežavanje memorije“ autora Dušana Milovanovića na kojima su predstavljeni srpski srednjovekovni ornamenti.
Cilj predstavljanja domaćih kreativnih industrija jeste rad na njihovoj internacionalizaciji i upoznavanje kineske privredne i stručne javnosti sa autentičnim kreativnim izrazom koji dolazi iz naše zemlje. Lideri kreativne industrije Srbije izabrani su na osnovu seta ekonomskih i identitetskih kriterijuma za detektovanje izvoznih potencijala kreativnih industrija za azijska tržišta koje je razvila Grupa za kreativnu ekonomiju.
http://www.b92.net/kultura/vesti.php?nav_category=1087&yyyy=2014&mm=09&dd=12&nav_id=898877
- Najave
- Otvaranje izložbe NOVAC I DRŽAVA – SAČUVANA PRIČA u Narodnom muzeju
- „Smernice za uspostavljanje efikasnog digitalnog nastupa i predstavljanja ustanova kulture u R.Srbiji“
- Završna Javna rasprava o Nacrtu zakona o Memorijalnom centru “Staro sajmište”
- Iz medija
- Vukosavljević na skupu o srpskom kulturnom prostoru
17.05.2019. - Vukosavljević: Kosovo jezgro srpskog kulturnog identiteta
06.05.2019. - Ministarstvo podnosi prijave protiv tabloida zbog eksplicitnih naslovnica
15.01.2019. - U ovoj godini tri do pet nacionalnih penzija
02.01.2019. - Vladan Vukosavljević: Na korak smo do povratka lista Miroslavljevog jevanđelja
30.12.2018.