Pomoći mladima da razumeju medijske sadržaje
Datum: 2015-10-28
BEOGRAD - Medijska pismenost znači sposobnost orijentacije u sve većem broju informacija, a medijski pismeni ljudi su kritički prema njima i znaju da razlikuju činjenice od propagande, kao i analize od serviranih stavova, ocenili su danas učesnici panela o medijskoj pismenosti održanom u okviru Media marketa.
Savetnica u Ministarstvu kulture i informisanja Maja Zarić rekla je da to ministarstvo sprovodi strategiju razvoja sistema javnog informisanja koja predviđa mogućnost uvođenja projekata medijske pismenosti u sistem obrazovanja.
S tim u vezi, ona je navela da je u pojedine zakone unet pojam medijske pismenosti, kao što su zakoni o osnovnom obrazovanju i vaspitanju, o obrazovanju odraslih, o javnom informisanju i medijama i o javnim medijskim servisima.
"Medijska pismenost je sposobnost građana da pristupe medijima, da ih razumeju, kreiraju medijske sadržaje i da ih kritički vrednuju", rekla je Zarić.
Zarić je navela i da to ministarstvo sprovodi projekat "Ako imaš nešto - reci" u okviru kojeg se radi na edukaciji srednjoškolaca ali i njihovih profesora o medijskoj pismenosti".
http://www.rtv.rs/sr_lat/mladi/aktuelno/pomoci-mladima-da-razumeju-medijske-sadrzaje_653321.html
- Najave
- Otvaranje izložbe NOVAC I DRŽAVA – SAČUVANA PRIČA u Narodnom muzeju
- „Smernice za uspostavljanje efikasnog digitalnog nastupa i predstavljanja ustanova kulture u R.Srbiji“
- Završna Javna rasprava o Nacrtu zakona o Memorijalnom centru “Staro sajmište”
- Iz medija
- Vukosavljević na skupu o srpskom kulturnom prostoru
17.05.2019. - Vukosavljević: Kosovo jezgro srpskog kulturnog identiteta
06.05.2019. - Ministarstvo podnosi prijave protiv tabloida zbog eksplicitnih naslovnica
15.01.2019. - U ovoj godini tri do pet nacionalnih penzija
02.01.2019. - Vladan Vukosavljević: Na korak smo do povratka lista Miroslavljevog jevanđelja
30.12.2018.