Pomoći mladima da razumeju medijske sadržaje

Datum: 2015-10-28

BEOGRAD - Medijska pismenost znači sposobnost orijentacije u sve većem broju informacija, a medijski pismeni ljudi su kritički prema njima i znaju da razlikuju činjenice od propagande, kao i analize od serviranih stavova, ocenili su danas učesnici panela o medijskoj pismenosti održanom u okviru Media marketa.

Savetnica u Ministarstvu kulture i informisanja Maja Zarić rekla je da to ministarstvo sprovodi strategiju razvoja sistema javnog informisanja koja predviđa mogućnost uvođenja projekata medijske pismenosti u sistem obrazovanja.

S tim u vezi, ona je navela da je u pojedine zakone unet pojam medijske pismenosti, kao što su zakoni o osnovnom obrazovanju i vaspitanju, o obrazovanju odraslih, o javnom informisanju i medijama i o javnim medijskim servisima.

"Medijska pismenost je sposobnost građana da pristupe medijima, da ih razumeju, kreiraju medijske sadržaje i da ih kritički vrednuju", rekla je Zarić.

Zarić je navela i da to ministarstvo sprovodi projekat "Ako imaš nešto - reci" u okviru kojeg se radi na edukaciji srednjoškolaca ali i njihovih profesora o medijskoj pismenosti".

http://www.rtv.rs/sr_lat/mladi/aktuelno/pomoci-mladima-da-razumeju-medijske-sadrzaje_653321.html


Lowest Price Cialis Sold Online Cheap Cialis

Buy Generic CialisErectile Dysfunction Pills

Buy Sildenafil Buy Cialis without prescription Buy Cialis

Cialis Price Order Cialis Order Cialis Generic